~Tornikamarin tarinoita~

Aristokraattisen tasokkaan, suulaan ja vihaisen naisen kertomuksia satavuotiaan kivitalon viidennestä kerroksesta.

Nimi: Laurakaisa
Sijainti: Helsinki, Finland


Vaimo, tytär, isosisko ja täti. Karjalainen. Stadilainen. Kesämökkiläinen. Aikuiskokelas.

Asiantuntija - loistava titteli ihmiselle, joka ei osaa eikä ainakaan halua olla koskaan väärässä.

Maailmaa on parasta määritellä kirjoittamalla ja naisella on oltava oma huone.

maanantaina, huhtikuuta 02, 2007

Terveen sielun terve ruumis

Kävin tänä aamuna työpaikan kuntotestissä. Sain tulokseksi kaikesta parhaan mahdollisen ja olin syystäkin tyytyväinen. Olen nimittäin koululiikunnan uhri, vihasin kaikkea muuta liikuntaa paitsi hiihtämistä katkerasti halki lapsuus- ja nuoruusvuosieni. Kunnes pääsin pois koululiikunnan piiristä, rupesin käymään Very Important Personin äiskän kanssa Joensuun Naisvoimistelijoiden airobikissa ja huomasin sen olevan kivaa. Sen jälkeen olen menestyksekkäästi jumpannut muun muassa Petroskoin kaupungin aerobicin edustusjoukkueessa.

Jostain syystä minulle on kuitenkin jäänyt itsestäni se käsitys, että en ole yhtään urheilullinen, vaikka olen viimeiset 10 vuotta harrastanut jonkinlaista liikuntaa säännöllisesti. Siksi oli melko mahtavaa kuulla fysioterapeutin suitsutusta heti aamutuimaan.

Älkää silti säikähtäkö, helvetti on mielestäni edelleen paikka jossa pelataan lentopalloa.

---------

Tänään soi tietysti Eppujen Urheiluhullu. Vaikka äiti sanookin aina että se mikä on pohkeessa, on päästä pois.