~Tornikamarin tarinoita~

Aristokraattisen tasokkaan, suulaan ja vihaisen naisen kertomuksia satavuotiaan kivitalon viidennestä kerroksesta.

Nimi: Laurakaisa
Sijainti: Helsinki, Finland


Vaimo, tytär, isosisko ja täti. Karjalainen. Stadilainen. Kesämökkiläinen. Aikuiskokelas.

Asiantuntija - loistava titteli ihmiselle, joka ei osaa eikä ainakaan halua olla koskaan väärässä.

Maailmaa on parasta määritellä kirjoittamalla ja naisella on oltava oma huone.

keskiviikkona, tammikuuta 10, 2007

Mistä tunnet sä ystävän

Sain tänään sähköpostiviestin, joka hieman sensuroituna ja asiayhteydestään irrotettuna kuului jotakuinkin näin:

"Mä olen päättänyt muuttaa suhtautumistani. En aio enää huokailla, pyöritellä silmiäni tai ihmetellä. Tiedän, että riittävän moni sun kaveripiiristä tekee jo sitä. Eli saat mun puolesta tehdä juuri sen, miltä tuntuu ;) Mä pidän mölyt mahassani, mutta tuun sit kyllä auttamaan sakinhivutuksessa, jos tarpeen."

Tuohon, rakkaat lukijat, on kiteytyneenä ystävyyden syvin olemus. Tee mitä teet, seison rinnallasi vaikka tekisit älyttömyyksiä, kun teet älyttömyyksiä, ja kun yrität selvitä tekemiesi älyttömyyksien seurauksista.

Tällaisia ihmisiä tarvitaan. Varsinkin, jos itse on taipuvainen huokailua, silmien pyörittelyä tai ihmettelyä aikaansaavaan toimintaan. Kai me kaikki ollaan, joskus.

---------

PMMP sen sanoi Kesäkaverit-biisillään: "Sinä olet sellainen, ole siinä lähellä, ota mua kädestä, sinä ymmärrät minua."