~Tornikamarin tarinoita~

Aristokraattisen tasokkaan, suulaan ja vihaisen naisen kertomuksia satavuotiaan kivitalon viidennestä kerroksesta.

Nimi: Laurakaisa
Sijainti: Helsinki, Finland


Vaimo, tytär, isosisko ja täti. Karjalainen. Stadilainen. Kesämökkiläinen. Aikuiskokelas.

Asiantuntija - loistava titteli ihmiselle, joka ei osaa eikä ainakaan halua olla koskaan väärässä.

Maailmaa on parasta määritellä kirjoittamalla ja naisella on oltava oma huone.

sunnuntaina, kesäkuuta 25, 2006

Juhannusraportointia

Minulla oli kiva juhannus. Olin Turun suunnalla.



Suurin osa juhannuksesta meillä meni ihan vain lekotellessa. Se teki oikein hyvää.



Kävimme juhannusaattona Ruissalossa keräämässä 7 kukkaa tyynyn alle. Lopputulos: näin juhannusyönä unta kahdesta homosta. Vähän lohdutonta, ehkä.



Ruissalossa demonstroimme myös Ruisrokkia.



Juhannuspäivänä suuntasimme hieman kauemmas, Forssaan. Siellä tutustuimme uusiin, aluksi vähän pelottaviin ystäviin. Loppujen lopuksi hevosten taputtelu ja koirien rapsuttelu kauniina kesäpäivänä on erittäinkin rentouttavaa toimintaa.



Nyt juhannus on ohi. Ja minä olen ihan tolkuttoman väsynyt, vaikka oli tarkoitus levätä ja rentoutua. Hyvä juhannus se oli silti, alusta loppuun asti.

---------

Tänään soi edelleen juhannuksen teemabiisi, Seija Simolan hätkähdyttävä käännöseuroviisu Juna Turkuun. Sanoitus kuulostaa lennokkaan LSD-tripin aikana tehdyltä: "Anna lapsuus takaisin mulle, Turkuun tahdo en." Helmee.