~Tornikamarin tarinoita~

Aristokraattisen tasokkaan, suulaan ja vihaisen naisen kertomuksia satavuotiaan kivitalon viidennestä kerroksesta.

Nimi: Laurakaisa
Sijainti: Helsinki, Finland


Vaimo, tytär, isosisko ja täti. Karjalainen. Stadilainen. Kesämökkiläinen. Aikuiskokelas.

Asiantuntija - loistava titteli ihmiselle, joka ei osaa eikä ainakaan halua olla koskaan väärässä.

Maailmaa on parasta määritellä kirjoittamalla ja naisella on oltava oma huone.

torstaina, toukokuuta 31, 2007

Tiäksä

Mikä on monimutkaisuuden huippu ihmisten välisessä kommunikaatiossa?

Se kun minä tiedän, ja tiedän että sinä tiedät että minä tiedän ja sinä tiedät, ja tiedät että minä tiedän että sinä tiedät, ja minä teeskentelen tietämätöntä tietäen että sinä tiedät että minä teeskentelen ja sinä teeskentelet tietämätöntä tietäen että minä tiedän että sinä teeskentelet.

Jostain kumman syystä olen ajan myötä alkanut arvostaa suoraa puhetta.

---------

Tänään soi CMX:n kesäsinkku Kuolemaantuomitut. Eikö se riitä?